Skip to content

Dyretesting: China Glaze

27.02.10

LOGO_ChinaGlaze

Her var jeg ganske nervøs, for dette merket er mine klare favoritt når det kommer til neglelakk! Jeg har ikke blirr fristet av OPI (frem til nå.. min første kommer snart), så hvis CG hadde testet på dyr tror jeg at jeg hadde lagt meg under senga og grått i en uke! sykemelding og alt! Men, no worries, for jeg fikk en flott mail:

Dear Lisa,

Thank you for featuring us in your blog.  In response to your inquiry, our company does not perform product testing on animals.

Please don’t hesitate to contact us again if you have further questions.  Have a great day!

Sincerely

Hurra!! 😀

ok

(og, ja de nye godkjent/ikke godkjent tingene skal være en hund av noe slag :P)

6 kommentarer leave one →
  1. 28.02.10 1:13 am

    jippiii 😉

  2. 28.02.10 11:11 am

    så bra!! håper ikke «råvarene» er testa heller 😮

    • Lisa permalink
      28.02.10 11:13 am

      jeg spurte om begge deler, så tror nok ikke det!

  3. 28.02.10 9:02 pm

    Kan du sjekke GOSH?

Legg igjen en kommentar

