Skip to content

SPØRSMÅLSRUNDE!

25.02.10

Spør om hva dere vil (selv om jeg kanskje ikke svarer på alt :P)

Ettersom jeg har fått så mange nye lesere i det siste, er det sikkert mange som ikke vet så mye om meg! Spørsmålsrunden varer så lenge jeg orker 😛 hehe… så KJØR PÅ!!!

10 kommentarer leave one →
  1. Kine permalink
    25.02.10 9:59 am

    Hei!
    Hva er din yndlingsparfyme? Jobber du eller studerer? Favorittdesigner? Yndlingsfarge på neglelakk?

  2. 25.02.10 12:14 pm

    Hmm.. Skal vi sjå 😉

    Hvilken concealer er den beste du har prøvd?
    Hvilket merke liker du best?
    Hvor handler du sminken din fra?
    Bruker du noen hudprodukter før du legger på sminke? Isåfall: hva?
    Hva er ditt beste skjønnhetstips? 😉

  3. Nalina M. Lund permalink
    25.02.10 7:25 pm

    Jeg googlet rundt etter swatches på diverse øyenskygger fra Tikei, og kom over en som du hadde laget. (Hadde jeg heeelt glemt :D) I kommentarfeltet under hadde jeg spurt om du hadde mulighet til å lage swatches på alle Tikei-skyggene du hadde, og du sa du skulle prøve og ordne det. Så jeg er frekk nok til å spørre en gang til om du får laget det..? Bestilte meg en del prøver derfra i går, men man vet jo ikke hvordan de ser ut på huden før man ser det, liksom 😀

  4. Magdalena permalink
    25.02.10 7:29 pm

    Digger siden din! Lærer masse!
    Jeg er innmari dårlig på egen hudpleierutine, samt å legge makeup på en smart måte kjapt og greit… Kunne du derfor ha laget en liste over hvilke produkter du bruker først og sist f.eks en vanlig morgen og en vanlig kveld dersom du bruker favorittproduktene dine per nå? Det hadde jeg satt stooor pris på. Jeg tror nemlig litt av nøkkelen er å bruke produktene i riktig rekkefølge.

    Eks: Morgen:
    -Rens (merke)
    -Skrubb (merke)
    -Serum (merke) etc.
    -Fuktighetskrem (merke)

  5. 25.02.10 9:36 pm

    Hva er must-haves hvis man skal gå til innkjøp av neglelakker og utstyr til å stelle neglene sine, og er helt nybegynner?

  6. 26.02.10 9:31 pm

    hmm.. skal vi se…
    – Hvem er dine 4 øverste favoritter på youtube? (guruer..)
    – Hva har du i sminkesamlingen din som gir deg raskest kviser?
    – Bor du på østkanten eller vestkanten? hehe
    – Favorittbrus?
    – Te eller kaffe?
    – Hvor jobber du?
    – søsken?
    hmmmmmmm…… hva skal jeg spørre om?! hehe..
    – har du prøvd Orly bonder?
    – Hva slags sko og jakke går du i for tiden?
    – Hva er den mest vanlige sminkefeilen du ser?
    – hva slags skole har du gått?
    – ønsker for framtiden..!? 😉

  7. Silje permalink
    28.02.10 11:07 am

    -Når begynte du å interisere deg for sminke?
    -Hvor gammel er du?
    -Om du bare kunne hatt tre produkter for resten av livet, hvilke ville det vært?
    -Favoritt sang?
    -Hvor lang tid bruker du på å sminke deg og morgenen? (en helt vanlig dag)
    -Hvor i verden vil du helst reise?
    -Hva er din mening om ELF?

    hhaha, dumme spørsmål, men jjeg kommer ikke på noe bedre xD
    Svare i video? 😀

  8. 28.02.10 11:25 am

    Hvordan bruker man en negleforsterker? Bruker man det bare av og til? eller bruker du det under neglelakk hver dag?

  9. 28.02.10 11:26 am

    jo og: kommer du til å lage en video, en gang i framtiden om hvordan du steller neglene dine?;) Håper det;)

    • Lisa permalink
      28.02.10 4:16 pm

      Det kan jeg fikse vettu 😉 akkurat nå har jeg akrylnegler på, og de ble ikke så bra, så det skal jeg ikke vise frem, men når jeg tar de av, kan jeg lage film vettu!! 😉

Legg igjen en kommentar

