Skip to content

Omtale: Essie – Matte about you

25.02.10

essie-matte-about-you-matte-finisher-500x669

Matte about you er en matt topplakk som gjør.. ehm… neglene matte! Uansett, dette er min andre topplakk som gjør dette og jeg må si at dette er en klar favoritt! Denne gjør lakken matt, istedenfor å lage et matt lag over, hvis det virker logisk!

Denne har ingen skimmer-partikler som Orly sin har, og den holder mye bedre! hadde den på i hele dag, og jobben min er overrasende hard på negler og hender. Konstant vasking av hender og kontakt med sprit og varme er ikke lett. Så selv om neglelakken “chippet”, var neglene fremdeles matte på slutten av dagen, i motsetning til Orly sin Matte Top.

Med andre ord gir den denne “two thumbs up” og et stort hurra!😀

 

5  fem av fem😀

9 kommentarer leave one →
  1. 25.02.10 9:34 pm

    Denne fikk jeg veldig lyst på etter å ha sett bildene du la ut for en stund siden. Kjempestilig med matt neglelakk😀

  2. 25.02.10 10:05 pm

    Niice!😉 takker for tips! Den skal jeg kjøpe meg😉

  3. Hana permalink
    25.02.10 10:30 pm

    Den er så genial. Når jeg går lei av den blanke neglelakken etter to dager, så er det bare å slenge på denne for en helt ny look istedet for å male med en ny farge. Love it!

  4. 26.02.10 12:23 pm

    høres bra ut🙂

  5. 26.02.10 7:22 pm

    Herlig:)
    Hvor bestilte du den fra?:)

  6. 26.02.10 9:33 pm

    aha..;) great!:)

  7. 26.02.10 11:23 pm

    Klarer ikke helt å like at neglelakkene ser matte ut. Tar en liten stund å venne til seg nye trender😀

    • Lisa permalink
      27.02.10 10:10 pm

      det er noen lakker som funker å være matte, mens andre funker det ikke på i det hele tatt!!! syns ofte det er fint å lage noe slags nail-art med både blank og matt!

Legg igjen en kommentar

