Skip to content

How-to: Pynt en stygg palett

21.02.10

Dette er en bildeserie jeg lagde til en engelsk blogg jeg hadde tidligere i forbindelse til youtube, men jeg regner med at de fleste som leser her ihvertfall har grunnleggende kjennskap til det engelske språket! 🙂

Blingen kommer fra ebay! Bare søk på rhinestone sheet eller noe.. tror det var det jeg gjorde.. de er egentlig til å bruke på en laptop!

PS: ignorer mine fantastisk stygge negler, og nei, jeg aaaner ikke hva jeg tenkte på! for dette er dritstygt!

palettebling

3 kommentarer leave one →
  1. Hana permalink
    21.02.10 4:26 pm

    Gjett om jeg skal bestille en sånn til laptoppen min! :p

  2. 21.02.10 6:24 pm

    Lurt! Dette må jeg ha med en gang. CS-palettene er nasty stygge. Hva skjer med den stygge «Comic Sans»-logoen 😛 Takk for tips 😉

  3. 25.02.10 5:35 pm

    Oh, så stilig!
    Takk for flott tips 🙂
    Dette skal jeg gjøre å ;D

Legg igjen en kommentar

