Skip to content

Dyretesting: Wet n’ Wild

21.02.10

WNW_03
Dette er et merke som ikke er så veldig kjent i Norge, men i USA er det ganske stort. Grunnen til at jeg sjekket var fordi de har visst en god del neglelakker av god kvalitet, og jeg ville være sikker før jeg brukte penger på dette! Vil jo ikke støtte feil folk her!meh

De har dette flotte lille ikonet på sidene sine (det til venstre for facebook ikonet), som er merket til PETA, og da vet vi at det er trygt!
 

ok

7 kommentarer leave one →
  1. 21.02.10 7:12 pm

    Hei, fant bloggen din tilfeldig..så fin den var:) jeg og blogger om sminke og fotoshoots jeg er på, er ikke så mange sminke blogger i Norge så gøy å finne andre som gjør det også:)

    • 21.02.10 7:21 pm

      tusen takk..kan jeg spørre om en ting, hvem har laget siden din?den er utrolig fin, har du noen tips til meg?

      • Lisa permalink
        21.02.10 7:23 pm

        jeg har laget den… all grafikk er laget av meg :P… tips er vel at du må holde ting konsekvent! Velg en stil eller et design, og hold deg til det!

  2. 21.02.10 7:39 pm

    du er dyktig,jeg er ikke så flink med sånt, har prøvd, men liker det enkle.Jeg blogger for ett firma men de lager alt gjennom en designer så alt jeg gjør er å skrive. Så om du vil tjene en ekstra slant eller vet om noen så vil så trenger jeg litt hjelp med designet mitt:)Tusen takk for svar

  3. 21.02.10 10:11 pm

    Så fint. 😀 Bor 40 minutter unna Sverige og er der veldig ofte, og i en matbutikk med masse eksotisk mat har de litt Wet n’ Wild-sminke like ved kassa. Har tittet på det hver gang vi har handla der, og vurdert å kjøpe, men har ikke gjort det ennå.

  4. 22.02.10 10:17 pm

    awwwh så bra!! 😀

  5. 24.02.10 10:14 pm

    Så bra det ikke er dyretestet da! :))

    Sv; Haha herregud så flaut, takk for tipset!! 😉 Vet ikke hva jeg har tenkt, vet jo at den heter Extase likosm, haha 😀

Legg igjen en kommentar

