Skip to content

Hva skal jeg gjøre?

18.02.10

Jeg tenkte jeg skulle lage en video til dere, ettersom det har vært noen som har spurt etter det. Men hva vil dere se?

6 kommentarer leave one →
  1. 18.02.10 12:49 pm

    Noe skikkelig crazy, catwalkinspirert kanskje .. ? (De pleier jo som regel å være litt drøye :p)

  2. 18.02.10 1:06 pm

    Gjerne løsvipper. Jeg sliter med det selv. Får putta dem på plass sånn noenlunde, men løsvippene bøyer seg sykt oppover mens mine egne vipper stritter rett ut. Ser ikke bra ut… Og ja, jeg har prøvd å bøye vippene med vippetang først :\ Så en video med gode tips hadde vært kjekt.

  3. 18.02.10 5:24 pm

    hvordan å ta på hverdagsøyeskygge for skolen.

    + jeg har et spørsmål: hvor får man kjøpt en ikke kjempedyr primer utenom internett?

    • Lisa permalink
      18.02.10 9:13 pm

      Kan jeg gjøre også! Jeg har liksom bare brukt UDPP (urban decay primer potion), men jeg ville sett på MAC eller makeup store.. kanskje FACE stockholm også har noe.. Du kan jo alltids spørre Hilde Christina 😉 hun har vært i gamet litt lenger enn meg, og har testet en god del mer!!

  4. Monica permalink
    19.02.10 8:23 pm

    Jeg vil se hvordan du påfører foundation jeg:)

  5. aleksandra permalink
    19.02.10 9:55 pm

    hverdagssminke ;D

Legg igjen en kommentar

