Skip to content

EOTD: 18.02.10

18.02.10

DSC_0116 DSC_0117 DSC_0118

Som vanlig, UDPP som base, alle skygger er fra Sleek Paletter (skal få tatt noen bilder av de som jeg skal bruke i eotd innlegg!). Mascara er også som vanlig, Clinique High Impact.

Syns du dette er før mørkt/dramatisk til å bruke på dagen?

8 kommentarer leave one →
  1. Silje permalink
    18.02.10 5:07 pm

    Utrolig fint! 🙂
    Jeg synest ikke det ble for dramatisk for dagen 🙂

  2. 18.02.10 5:25 pm

    kan du vise hvordan du tok det på ? jeg synes det var nydelig!

    • Lisa permalink
      18.02.10 9:11 pm

      selvfølgelig kan jeg det 😀 Skal se om jeg får tid i morgen eller til helgen.. jobber så mye for tiden 😛

  3. 18.02.10 9:37 pm

    Det var kjempe fint!! Men jeg synes kanskje at det er littegranne for hardt på dagen, kanskje jeg hadde byttet ut det mørke med en litt lysere farge. Enten en mørkere lilla enn den du har på øyelokket? Men utrolig fin til kveldsbruk.. 🙂

  4. 18.02.10 9:52 pm

    Synes det var kjempe fint (: Kanskje litt for mørk for noen. Det spørs hvilken hudfarge og hårfarge osv du har. Synes jeg iallefall (:

  5. 19.02.10 10:57 pm

    stunning beauty ❤

  6. 19.02.10 11:28 pm

    Det var utrolig pent ! Forresten, jeg fikk høre at du har handlet på Transdesign før, hvor mye betalte du i frakt der?

    Ha en fortsatt fin kveld 😉

    • Lisa permalink
      19.02.10 11:31 pm

      Jeg husker ikke heelt, men lurer på om det var noe så vilt som 36 dollar el no… det er den store boksen da vel og merke… den mindre (flat rate box) er en del billigere!

Legg igjen en kommentar

