Skip to content

EOTD: 15.02.10

15.02.10

DSC_0101 DSC_0102 DSC_0103

UDPP som base, wedge og shadowy lady i globallinjen og litt carbon langs vippekanten. Alle skygger fra MAC.

Falske vipper fra ebay.. husker ikke selgeren for det er leenge siden! De er veldig like H&M sine.. en av de ihvertfall 🙂

Hva syns dere om falske vipper? yay eller nay eller hakke peil? 😀
– personlig elsker jeg de! De gjør så mye med uttrykket, men det er jo en liten utfordring.. Man vil jo ikke se for overdrevet ut!

17 kommentarer leave one →
  1. 15.02.10 11:39 pm

    Jeg synes falske vipper kan være ufattelig kult. Og som du viser her kan det jo brukes til hverdags og, uten at det trenger å bli ekstremt.

    Men selv sliter jeg med å få det til. Har prøvd et par fra Ardell, og det fungerte bare så-som-så. De falske øyevippene bøyde seg oppover (litt i meste laget!), mens mine egne vipper gikk rett frem. Så veldig teit ut fra siden :p

  2. 16.02.10 8:54 am

    Falske vipper er yay yay yaaay !! 😀 Har et par som er veeeldig ekstreme, de får brukes til kule bilder eller noe ;p De som du har på deg er fine, har et par selv som ikke er så voldsomme som jeg noen ganger har brukt til hverdags 😉

  3. 16.02.10 2:57 pm

    Når du har korte vipper fra naturens side er falske vipper genialt ;D Elsker dem ;D

    Begynner endelig å få det til selv ;p

  4. 16.02.10 8:22 pm

    Dette var en kjempe fin nøytral look, og med løsøyevipper ble det virkelig det lille ekstra! Flink er du!! 🙂 Jeg elsker sminke som fremhever det vakre man har fra før uten at det synes så godt at man har sminket seg slik du har gjort med øyeskyggen her. Virkelig pent.

  5. 16.02.10 9:24 pm

    Bruker det kun hvis jeg skal noe spesielt, synes det blir litt too much til en mandag formiddag 🙂

    • Lisa permalink
      16.02.10 9:27 pm

      neeei… det er ikke noe som er for mye på en mandag 😀

  6. Jade permalink
    16.02.10 11:06 pm

    Jeg synes disse vippene var litt for «jevne» i lengden. Akkurat som om noen har klippet de med saks beint bortover. Dessuten så har du selv kjempeflotte vipper som er 10000 ganger finere enn dette 🙂

    • Lisa permalink
      17.02.10 3:53 pm

      de er nok ikke de beste i verden nei.. men jeg orker ikke bruke flere hundre kroner på noe jeg ikke kan bruke mange ganger! Kan jo bruke vipper kanskje 3 til 6 ganger avhengig av hvor pent de er behandlet, men det er liksom ikke nok til at jeg skal bruke 150,- paret.

  7. Silje permalink
    17.02.10 6:06 pm

    Det var en utrolig fin look! 🙂
    Har fulgt med på bloggen din en stund nå og jeg er helt sjokkert hvor flink du er! 😀

    Det hadde vært artig om du kom med et par vidoer en gang i blandt og da(?) 🙂

    • Lisa permalink
      17.02.10 6:27 pm

      wow! tusen takk 😀 hvis du vil ha videoer, skal det komme videoer 😀

  8. 17.02.10 6:30 pm

    Det er gøy med falske vipper 😀 Du fikk det veldig fint til, er ikke alltid så lett!

    • Lisa permalink
      18.02.10 10:48 am

      jeg har øvd mye 😉 tenkte jeg skulle lage en video om det..

  9. 17.02.10 11:20 pm

    Stor fan av falske øyevipper 😀

    veldig fin og naturlig look! syns falske øyevipper gjør seg til naturlig sminke ! two thumbs up! 🙂

    • Lisa permalink
      18.02.10 10:47 am

      Tusen takk 😀 Jeg syns også falske vipper gjør seg best til en naturlig look.. ihvertfall til hverdags! Men jeg kan godt dra på med noen ville vipper og helsvart soting på kveldstid!

  10. 19.02.10 10:55 pm

    du har helt nydelige øyne!! wow! 🙂
    og falske øyevipper er veldig flotte! kan være utrolig stas med noen heavy til fest. men syns det er så vanskelig å sette på. xD du gjorde en kjempebra jobb 🙂

    • Lisa permalink
      19.02.10 11:00 pm

      tusen takk 😀 blir helt rosa i trynet her jeg sitter ^^

Legg igjen en kommentar

