Skip to content

Spørsmål

12.02.10

Jeg vet ikke om dere leser temptalia bloggen (http://www.temptalia.com), men hun har sånne «fyllposter» som jeg kaller det, med spørsmål til leserne.

I dag derimot kom det et ganske bra spørsmål, og jeg tenkte jeg skulle spørre dere og!

Gir du fremmede mennesker komplimenter på sminken deres?

– Det gjør jeg! Jeg jobber jo med å selge briller, så det er jo ganske *ehem* relatert, men hvis noen har kjempe fin sminke, sier jeg jo ifra! Det gjør kanskje dagen til den personen litt bedre? Når noen sier det til meg, er jeg glad i en god stund etterpå ihvertfall!!!

9 kommentarer leave one →
  1. 12.02.10 5:48 pm

    Jeg jobber jo på et parfymeri, så hvis det kommer noen med fin sminke, sier jeg i fra ja 🙂 Men det er nok heller skjelden at det kommer noen inn med dødsfin sminke som jeg synes er verdt å kommentere desverre ..

    • Lisa permalink
      12.02.10 7:15 pm

      det er ikke ofte nei, men av og til så kommer det noen som har peil 😉

  2. 12.02.10 6:45 pm

    JA! Eller, bare de jeg synes ser snille ut 😀 😀 Bitchy mennesker er noe annet.

    • Lisa permalink
      12.02.10 7:14 pm

      So true!!! kjipt å gi et kompliment og bare få et grynt tilbake!!!

  3. 12.02.10 7:26 pm

    ja det gjør jeg! men det er veldig skjeldent jeg får muligheten. mannen min derimot, føler et kall til å si i fra hvis noen har sminka seg stygt. «hei, du ser ikke ut, du burde gå inn på bloggen til kona mi og få noen tips»-aktig, bare litt hyggeligere. SUPERFLAUT! :S

    • Lisa permalink
      12.02.10 7:28 pm

      HAHA! utrolig moro! Han burde få laget opp noen visittkort el noe.. så slipper han å si noe i det hele tatt.. han kan bare gi de et kort!

      • 13.02.10 1:02 am

        Hehe, ja, det er jo ikke flaut nok fra før av 😛 Men det er jo litt søtt også da. Selv om det er mest flaut. Her om dagen skrev han faktisk ned blogg-adressen på en post-it og gav til ei dame med tørre hender som han jobber med…. Føler i grunnen presset til å skrive om håndkremer nå. Hehe. Hun blir kanskje fornærma om hun går inn på bloggen, og akkurat da er det et langt innlegg om håndkremer og de tørre hendene hennes 😛

  4. 12.02.10 8:31 pm

    Nei, jeg pleier ikke å gjøre det. Tror egentlig jeg kun har kommentert sminken til vennene mine. Det er vel rett og slett fordi jeg vet hvordan de pleier å sminke seg, så kommer de en dag med noe annerledes og som var stilig, legger jeg merke til det og kommenterer det.

  5. 15.02.10 4:27 pm

    Ja det er klart at jeg gjør!! Jeg også jobber i parfymeri, så det er ikke til å unngå heller igrunn. Hvis det er noe som er skikkelig fint så spør jeg gjerne hva det er for noe også 🙂 Men det må falle seg naturlig, jeg stopper ikke folk på gata liksom, haha..

Legg igjen en kommentar

