Skip to content

Dyretesting: H&M

11.02.10

hm_logo_print Jeg liker når ting er så klart

Are H&M cosmetics tested on animals?

No animal testing is carried out on our cosmetics products, either during production or on the finished products.

 

hurra for H&M og deres fabelaktige og billige neglelakker! (og bomull og sånn da… har ikke sååå mye til overs for det andre, men kan jo være de har blitt bedre siden jeg testet sist, for ca 100 år siden)

ok

3 kommentarer leave one →
  1. 11.02.10 6:50 pm

    Hmm.. er ikke helt sikker jeg her. Jeg hadde en lenger samtale med H&M i Norge på mail og de ga meg aldri noe direkte svar. De henviste meg bare videre til mattilsynet og dette nye reglementet som skal iverksettes i 2012.
    I tillegg mente de at alle merkene som selges på H&M er dyrevennlige…? At L’Oreal og MaxFactor er fy, det hadde de ikke fått med seg.

    Fant du dette på nettsiden deres?

  2. 11.02.10 6:54 pm

    Jeg skal faktisk ha et prosjekt om dyretesting i engelsk om noen uker, det blir spennende 🙂

Legg igjen en kommentar

