Skip to content

Omtale: Benefit “that gal” primer

09.02.10

1193201154-89901_full

“that gal” fra Benefit er en lys rosa krem, som går på mer eller mindre klar. Den hevder å jevne ut hudtonen og kan brukes alene og under foundation.

Det første jeg legger merke til er den litt lettere uvanlig innpakningen. Man vrir på bunnen og det tyter ut primer fra toppen. Innpakningen er også helt ugjennomsiktig og hard, så med andre ord kan man ikke se  eller kjenne hvor mye man har igjen.

Videre over til selve kremen. Den er som sagt rosa, og den lukter veeeldig godt! Nesten litt som godteri. Jeg bruker ca tre klikk (det klikker litt når man vrir), og det dekker fint hele ansiktet.

Jeg vet ikke om jeg føler at foundationen er lettere å påføre eller noe, men den sitter bedre og lenger! Jeg sliter ofte med at sminken på en måte “deler” seg i t-zonen, og det slipper jeg med denne.

Jeg tror jeg liker MAC sin Zone treatment eller hva den heter som kom ut med colour ready kolleksjonen i fjor høst bedre, men den er ikke å få tak i lenger, så da funker denne helt fint!

4

fire av fem!

2 kommentarer leave one →
  1. 10.02.10 5:35 pm

    Åh, har hatt lyst til å prøve denne leeeenge! kunne trengt en god primer!:)

  2. 10.02.10 6:28 pm

    Tusen takk for tipset ! Skal teste den ut 😉

Legg igjen en kommentar

