Skip to content

Filmen

08.02.10

Endelig! Her er filmen om hva jeg kjøpte i London… Jeg ser ikke ut på håret, men det får dere bare leve med egentlig! Det var ganske tidlig på morgenen… hehe..

Også ser jeg litt sur ut av og til.. hvorfor det aner jeg ikke, men jeg er glad asså! Lover 😛

6 kommentarer leave one →
  1. Helene permalink
    08.02.10 4:39 pm

    Så ut som du hadde fått masse fint! Litt misunnelig her jeg sitter 🙂 Hvor fikk du kjøpt sleek palettene hen? De så veldig fine ut.

    • Lisa permalink
      08.02.10 9:38 pm

      De får man kjøpt på Superdrug 😀

  2. Hana permalink
    08.02.10 7:47 pm

    Haha herregud, kjøpte helt like neglelakk i London unntatt Rimmel :p Men er skuffa over glitterneglelakken fra NYC, kommer jo såvidt no glitter på neglen 😦
    Og sånn liten advarsel, glitterlakkene fra Barry M er et helvete å fjerne!

    • Lisa permalink
      08.02.10 9:43 pm

      Jeg får masse på 😀 sjekk neglelakkbloggen min 😛 der er bilde av den på! Link ligger til høyre her! Og jeg vet! har allerede hatt den på og prøvd å fjerne.. brukte MYE neglelakkfjerner 😛

  3. 16.02.10 11:54 pm

    Jeg kommenterte på videoen på youtube;) håper du ser det;);) Videoen var suuuuper ;D

    • Lisa permalink
      17.02.10 3:53 pm

      jeg så den 😀 tuusen takk for hyggelige ord!!! 🙂

Legg igjen en kommentar

