Skip to content

EOTD: 02.02.10

02.02.10

   Da har februar begynt, og jeg har masse ny sminke 😀 Gleder meg kjempe masse til alle de flotte innleggene jeg skal lage. Har også fått en del inspirasjon til noen videoer, men jeg vil bare sjekke om dere vil ha de? De siste gangene jeg lagde noen videoer fikk jeg ingen respons, og det var jo ikke så moro!

Uansett, her er dagens sminke. Jeg har brukt Sleek sin pallett som heter “The Original”. Den kommer det bilde av senere!
DSC_0026

DSC_0027

DSC_0028

Har brukt en lys gul på lokket og en lys lilla og en mørk lilla i globallinjen. Disse fargene var plassert ved hverandre, og jeg syns det var en utrolig fin kombinasjon! 😀

6 kommentarer leave one →
  1. Hana permalink
    02.02.10 1:42 pm

    Ååååeee alle superdrugs jeg var innom var totalt utsolgt for Sleek pallettene i London. Sykt irriterende…!

    • Lisa permalink
      02.02.10 2:00 pm

      Jeg klarte å få tak i tre stykker! Sykt flaks egentlig!

  2. 02.02.10 2:31 pm

    Dødsfint!! Gleder meg til masse kule innlegg fremover 😀

  3. Nalina M. Lund permalink
    02.02.10 5:45 pm

    Oooh, den må jeg prøve til helga!

  4. 02.02.10 10:26 pm

    Åh, det var en sykt kul øyensminke! Den paletten må jeg bare kjøpe, hehe..

  5. 03.02.10 11:32 am

    Så fint det ble! Jeg prøvde i all hast å kopiere sminken i går kveld før jeg la meg, for moroskyld, og det ble ikke helt det samme nei. Får prøve igjen, for det der ble skikkelig stilig – og annerledes enn hvordan jeg pleier å sminke meg 🙂

Legg igjen en kommentar

