Skip to content

Omtale: Tikei Ultimate Kabuki

30.01.10

ultimatekabuki

Ultimate Kabuki er en kost jeg lenge har hatt lyst til å prøve ettersom det er så mange som skryter av den. Den er ganske stor, og busten er veldig myk og hårene er ganske lange.

Nå vet ikke jeg om jeg er helt rar eller hva som skjer, men jeg likte ikke denne så veldig godt. Ble faktisk ganske skuffet. Den var alt for stor til lokket, og jeg følte at påføringen ikke ble presis nok siden hårene er så lange. Den er liksom så “floppy”.

Jeg tror jeg hadde likt den mye mer hvis den hadde hatt kortere hår oh hvis den hadde hatt en lagt skaft istedenfor bare en liten hylse.

Det er en god kost, for all del, men jeg kommer til å finne noe annet å bruke denne til enn foundation.

Den koster 159 SEK, og kan kjøpes på http://www.tikei.se

One Comment leave one →
  1. Hana permalink
    30.01.10 1:43 pm

    Syns også denne er litt for stor for lokket, er så vanskelig å swirle. Men så fant jeg ut at jeg kan bruke EM lokket, og det funket mye bedre! Er riktignok litt knot å alltid ha det lokket med seg, men planen er å hive tikeipudderet i de mye bedre boksene til EM anyway.

Legg igjen en kommentar

