Skip to content

10 ting om meg

26.01.10

Denne tagen som driver å flyr rundt i bloggverdenen har truffet meg og… så da måtte jeg jo gjøre det 😛 Det er Heidi Som har tagget meg, så here we go!

tingommeg

Jeg tagger alle som vil gjøre den… Mange av de jeg ville ha tagget har allerede gjort denne! Var det noe dere ikke visste eller dere ble overrasket over?

2 kommentarer leave one →
  1. Cristi permalink
    28.01.10 9:24 pm

    Ble overrasket over dette med fantasy-litteraturen, jeg!
    Har du noen favoritter å anbefale da? 🙂

    • Lisa permalink
      02.02.10 1:42 pm

      Er jo selvfølgelig Harry Potter (bøkene, IKKE filmene), Twilight, House of Night, David Eddings (masse flotte serier), Sookie Stackhouse series (bøkene bak true blood) og akkurat nå har jeg lest en sykt morsom bok som het «Accidental Sorcerer» av K. E,. Mills

Legg igjen en kommentar

