Skip to content

Under en uke!

24.01.10

Nå er det under en uke igjen til jeg tar turen over kanalen og skal kooose meg med merker som ikke finnes i Norge og selvfølgelig IMATS! Skal selvfølgelig se om jeg kan få hilst på Pixiwoo og Gossmakeupartist, som er noen av mine favoritt guruer fra Youtube!

det jeg lurer på er om dere har noen tips til hva jeg burde kjøpe?

jeg skal helt klart kose meg med benefit, sleek paletter og MAC pro, men hva mer? noen spesielle produkter kanskje?

6 kommentarer leave one →
  1. 25.01.10 9:51 am

    SV: ja det er akkurat det jeg tenker også =)
    Hvordan har helgen vært søte du?

  2. 25.01.10 7:34 pm

    OMG. Hvor lenge skal du være der ? Shit, jeg gleder meg på dine vegne og gleder meg til å se bilder og høre hvordan det var ! 😀 Hmm .. Masse masse masse sminke, kule farger, ting som man ikke finner så ofte i Norge. Selvfølgelig MAC 😀

    • Lisa permalink
      25.01.10 9:45 pm

      Skal være der over helgen! gleder meg masse 😀

  3. 25.01.10 10:23 pm

    Makeup Forever?

    • Lisa permalink
      25.01.10 10:35 pm

      så ikke MUFE på listen over de som skulle på showet.. kanskje de har det i england ellers?

  4. 26.01.10 12:54 pm

    Kjenner misunnelsen komme snikende nå ja (;

Legg igjen en kommentar

