Skip to content

Nye innkjøp: neglelakk og sånn

22.01.10

Fikk en ENORM pakke fra transdesign (som btw hadde vært super snille og satt ned verdien på pakken uten at jeg hadde spurt engang!) og her er det jeg fikk!!! måtte flytte alle neglelakkene mine til et annet sted for å få plass til de! 😛

DSC_0470

China Glaze sin Wizard of Oz kolleksjon (fra venstre): Dorothy Who?, C-C-Courage, Ruby Pumps, Good Witch?, The Ten Man, Cowardly Lyn’

DSC_0471

China Glaze sin Up&Away kolleksjon (den nyeste). Igjen, fra venstre: Four Leaf Clover, Flyin’ High, Re-Fresh Mint, Lemon Fizz, Happy Go Lucky, Peachy Keen

DSC_0472

Resten av Up&Away: Grape Pop, Heli-Yum, High Hopes, Sugar High, Something Sweet, Light As Air.

DSC_0467

Essie sin Sweet Time Of The Year pakke med mini-lakker. Fra venstre, Mint Candy Apple, Lollipop, Rock Candy og 3-way glaze

DSC_0473

Essie Matte About You toplakk. Skal utrolig nok gi en matt overflate på lakken. Tenkte jeg skulle teste den i forhold til Orly sin Matte Top som jeg ikke var helt begeistret over!

DSC_0469

China Glaze, Preppy Pink

DSC_0474

Akrylpulver og –veske. og en dropper ting.. vet ikke helt hvorfor jeg kjøpte den siste der, men jeje 😛 finner vel noe jeg kan bruke den til 😛

8 kommentarer leave one →
  1. 23.01.10 12:02 am

    Åhh, så mye fint du har kjøpt da, misunner deg veldig nå 😛 hehe.. Har nå i det siste begynt å bli interessert i negler og negl design, ser du er ganske dreven på det feltet 🙂 Fint om du kunne skrevet litt mer om negler? (A) hehe..

    SV: Hehe, det som er så deilig med helgene, er at da er plutselig alt lov 😛 Du får kose deg med Cola Lighten din med god samvittighet, det er hælj 😛

  2. 23.01.10 12:22 am

    WOW ! Sykt mange fine ! Hvor mye betalte du til sammen for alt ?

    • Lisa permalink
      23.01.10 12:48 am

      woah.. husker ikke.. lurer på om det ble på 750 eller noe med frakt.. frakten er helt syk der! kanskje 850.. husker virkelig ikke 😛

      • Karianne permalink
        23.01.10 6:06 am

        Veldig mye fint!
        Prisen på dette om du hadde kjøpt det på Kicks og da har jeg ikke regnet med det i det siste bilde, hadde vært 2400 nkr. 😉

        En annen måte er jo å kun bestille 9 flasker og så skrive «please use small flatrate-box» i kommentarfeltet. Da slipper man unna med $18 i frakt.

      • Lisa permalink
        23.01.10 8:10 pm

        shit 😛 men jeg klarer aldri å begrense meg til 9 lakker! hmm 😛

  3. 23.01.10 5:51 pm

    MISSUNNELIG! neglelakker og lignende er liksom nedprioritert hos meg, selv om jeg stadig kunne tenkt meg nye farger^^, Vanskelig når man har dilla på alt:p hihi

  4. 24.01.10 1:00 am

    Så fine farger!! =D

Legg igjen en kommentar

