Skip to content

botoxleppe?

20.01.10

Jeg skal ikke ta botox, så no worries, men jeg har et lite problem! Vet ikke om dere har lest det, men for leeenge siden (typ tidlig i fjor) fikk jeg en allergisk reaksjon på leppene. Jeg hadde brukt Blistex leeenge (jada, den suger, masse tull i den), men pluttselig en morgen våknet jeg og så ut som jeg hadde tatt overdose med botox! Sånn var det i en uke, og fordi de var veldig såre kunne jeg ikke spise, fordi det rett og slett var for vondt!

Uansett, i går var leppene mine veldig rare, og i dag er overleppen min hoven… syns dere jeg burde dra til legen, eller skal jeg bare vente og se om det går over? jeg spør dere, for jeg får ikke tak i mammaen min 😛

5 kommentarer leave one →
  1. 20.01.10 9:05 pm

    Jeg er ikke helt med… botoxleppe, hva vil det si? For botox kan jo ikke brukes i lepper og vil ikke gjøre et område hovent..? Tenker du mer gakkgakkleppe? I så fall ville jeg brukt SOS produkt over natten og hjelper ikke det, eller blir det verre, dra til lege.
    Har du allergipiller som zyrtec? Ta det og se om det utgjør noen forskjell.

    • Lisa permalink
      20.01.10 9:09 pm

      bare store lepper 😛 hehe… restalyne da.. er ikke helt med på det siste innen leppe-forstørring :P.. tok zyrtec og har pøst på med eos i hele dag.. iset ned leppen litt og. Er fint nå, bare litt sårt.

      Grunnen til at jeg ble bekymret var at jeg fikk som sagt en allergisk reaksjon for en stund tilbake og endte med lepper 3 ganger så store som normalt.. måtte ta noe kortisonpiller og masse greier.. ikke moro!!!

  2. 20.01.10 9:10 pm

    Se an i til i morgen og vurder det da. Stikk til lege hvis det ikke er bedre.

    sv: Brilledama som er sjefen på Synsam sier de passer meg veldig bra, så da satser jeg på at de gjør det. Og linsesjekk og opplæring er viktig.

    • Lisa permalink
      20.01.10 9:11 pm

      Da stoler jeg på brilledama 😀 de var ihvertfall veldig kule!!! skulle ønske vi hadde litt mer morsomme merker hos oss!

  3. 21.01.10 10:28 pm

    SV: hahahahaha. godt poeng 😉

Legg igjen en kommentar

