Skip to content

min nye baby :D

17.01.10

Så.. dette blir en litt lang historie, men here goes! I oktober kjøpte jeg meg en ganske dyr, og veldig fin, Donna Karan New York veske, men det ble ødelagt samme måned. Jeg dro da tilbake, og fikk den siste de hadde i bytte.

Nå for noen dager siden skjedde det samme igjen, og da ble jeg jo veldig lei meg, for jeg elsket vesken, men jeg vil jo ikke ha en veske som blir ødelagt hele tiden! Så jeg gikk tilbake til Morris for å si ifra og spørre om hva slags løsning de kunne tilby.

Og for en Service (ja, med stor S, så bra var den)! Jeg fikk full forståelse fra de ansatte med en gang, og jeg fikk velge meg en ny veske fra de de hadde i butikken (kunne jo selvsagt vente til de nye varene kom, men jeg fant jeg fant). Så jeg fikk en ny veske, og rabatt på den siden jeg hadde hatt så mye problemer, så jeg slapp å betale noe ekstra 🙂 Denne jeg valgte var på salg i utgangspunktet, så det var et megakupp 😀

Si hei til min nye baby, som kommer fra Botkier! Den perfekte hverdagsvesken! 😀
DSC_0404

 

6 kommentarer leave one →
  1. 17.01.10 8:41 pm

    Det er så deilig å få god service, bra at du fikk ny og kul veske uten noe stress 🙂 Kjempe fin blogg du har forresten! Er fast følger vettu 🙂

    • Lisa permalink
      17.01.10 9:39 pm

      God service er så utrolig viktig! Sikkert noe jeg legger ekstra merke til ettersom jeg jobber i butikk og vi har veldig fokus på service. Tusen takk for det 😀

  2. 17.01.10 10:22 pm

    Wow, snakk om Service med stor S ja ! :p Deilig å få ny veske uten å betale noe da 😀 Er ikke den ganske dyr opprinnelig ? Fiiiin var den selvfølgelig ! 😀

    • Lisa permalink
      17.01.10 10:27 pm

      den lå på 6500 eller no før salget! Men den jeg byttet inn var ganske dyr den og! Fikk ikke veldig mye rabatt, men uansett så var det veldig bra 😀

  3. 17.01.10 10:45 pm

    Har samme erfaring, DKNY veskene SUGER når det gjelder «holdbarhet». Har hatt flere som har blitt ødelagte 😦

  4. Mari permalink
    18.01.10 10:18 am

    Så bra at du opplevde så god service! Det er alfa og omega:)

Legg igjen en kommentar

