Skip to content

middag med jobben

17.01.10

I går var jeg på middag med jobben! Min avdeling hadde vunnet en intern konkurranse, og da ble det premie 😀 Vi var på Nodee på majorstuen, og det var veldig koslig! De var litt ville med vinen da. Heller når man ikke ser og sånn.. skummelt! 😛
Skal ikke legge ut noen bilder, for jeg tviler på at de vil være med på bloggen, men jeg tok jo bilde av maten.. noe av maten ihvertfall 😛

Vi spiste også sushi (som var noe av det beste jeg har smakt) og crispy duck, som jeg bare kan forklare som asiatisk taco 😛

DSC_0419

DSC_0437

One Comment leave one →
  1. 17.01.10 5:42 pm

    SV: Ja den synes jeg var vakker også 🙂
    Hvordan har helgen vært søte du?

Legg igjen en kommentar

