Skip to content

tips for vinteren

14.01.10

Jeg er en skikkelig frossen person, og det å holde varmen om vinteren er utrolig viktig for meg! Jeg går til jobb i boblejakke og snowboardbukse! ikke pent, men nødvendig!

Uansett, her er noen tips fra meg om hvordan jeg holder varmen, og små ting som gjør vinteren koslig, selv om det er 20 minusgrader utenfor døren.

Jeg fryser mest når jeg sover eller skal legge meg. Har ingen ovn på rommet (det er rett og slett ikke plass :P), og jeg har rom i en kjeller, og varme går jo oppover.
Min løsning er flanellsengetøy! Helt genialt! Dette kan du få tak i over alt! Kid, Princess, Ikea, you name it!
target_woolrich_check_fannel_sheets-771039

Flanell kjennes ut som det er varmt til enhver tid, det holder på varmen og man (ihvertfall ikke jeg) blir ikke klam!

 

 

 

20090321023718

Jeg er helt avhengig av badekåper! Bruker det året rundt. Når jeg står opp, tar jeg på meg  badekåpe, når jeg går ut av dusjen, tar jeg på meg badekåpe, når jeg har kommet hjem fra jobb, tar jeg på meg badekåpe! Min er en enorm sak i frotté og jeg elsker den!

Et lite ekstra tips for badekåpebrukere er å slenge badekåpen i tørketrommelen før du går i dusjen! Da får du en kjempevarm og god overraskelse når du kommer ut 😀 (kan også gjøres for kjærester med håndklær og lignende).

Siste tipset er ikke for alle, men dersom du har peis, tenn på! Jeg elsker å sitte foran peisen med en god bok eller dataen. med stygge duntøfler, ansiktsmaske og tidenes største joggedress er kvelden komplett for min del 🙂

Hva er deres beste tips for å holde varmen?

No comments yet

Legg igjen en kommentar

