Skip to content

EOTD: 14.01.10

14.01.10

DSC_0401

DSC_0402

DSC_0403  

Disse bildene ble tatt etter jeg kom hjem fra jobb fordi jeg ikke hadde tid tidligere i dag, men det ser helt likt ut som det gjorde da jeg dro 🙂

Jeg har brukt UDPP, en skygge som er helt lik min hudfarge fra 88 paletten, Wedge fra MAC og Shadowy Lady fra MAC. Eyelineren er MAC eye kohl i Smolder og den er satt med Carbon fra MAC. Mascaraen er High Impact mascara fra Clinique.

2 kommentarer leave one →
  1. Ida permalink
    15.01.10 7:13 am

    Så pene øyne, jeg liker hvordan du sminker deg Så naturlig og fint 🙂

  2. 15.01.10 12:19 pm

    Veldig fint 🙂 Du er flink til å ta bilder, jeg tar 100 biler og blir aldri mer enn halvveis fornøyd med ett av dem! hehe. Har forresten tagget deg ;P

Legg igjen en kommentar

