Skip to content

Mine parfymer

13.01.10

Siden jeg har en halv million av disse duftende sakene, tenkte jeg at jeg skulle vise de frem.. de jeg bruker ihvertfall.. har et par-tre til, men de bryr vi oss ikke om 🙂

DSC_0466

 DSC_0458
Diesel Fuel for Life

DSC_0450
Juicy Couture – Viva La Juicy

DSC_0451
Juicy Couture – Couture Couture

DSC_0452
LAMB – L
DSC_0453
Victor&Rolf – Flowerbomb

DSC_0454
Chanel – Coco Mademoiselle

DSC_0455
Moschino – funny

DSC_0456
The Library of Fragrance – Rain

DSC_0457
The Library of Fragrance – Between The Sheets

3 kommentarer leave one →
  1. 13.01.10 7:59 pm

    SV: Tusen takk 🙂 Ble veldig fornøyd selv også 🙂 Hvordan har dagen din vært?

    • Lisa permalink
      13.01.10 9:02 pm

      dagen min har vært helt super 😀 kurs, trening, og avslapping 😛

  2. 13.01.10 10:08 pm

    Elsker Coco Mademoiselle og Lolita Lempicka 😀

Legg igjen en kommentar

