Skip to content

hva skal jeg?

08.01.10

nyhet

Jeg har en ENORM nyhet😀 hoho.. dette har jeg gledet meg til å si leeenge, men først nå er det helt sikkert. jeg skal på IMATS 😀 hurraaa!

For dere som ikke vet hva dette er, er det International Makeup Artist Trade Show. Det er en enorm messe som flytter seg fra sted til sted hvor sminkeprodusenter og merker setter opp boder og presenterer det nyeste de har. Det er selvfølgelig masse rabatter rundt om kring. I tillegg kan man delta på kurs og se på konkurranser mellom makeupartister og studenter!

Imats holdes nå i London, så jeg får meg en liten ferie med på kjøpet! Takk til mamma sier bare jeg😀 hun er best!!!

imats

Bilder blir det selvfølgelig en million av, og jeg skal se om jeg får til noe film også!

13 kommentarer leave one →
  1. 08.01.10 10:15 pm

    SHIT ! Du er SÅ heldig ! Hva heter han på bildet igjen ? Makeupartist for MAC han, er han ikke ? Hvilke andre steder enn London skal du til da ? Kan du ikke fortelle litt mer om det ?😀 Wow, kjenner jeg gleder meg på dine vegne !

    • Lisa permalink
      08.01.10 10:26 pm

      blir bare London! Er over en helg, også må jeg begrense meg litt ettersom søster og mor er med, men det kan nok være jeg ber dem om å sette seg ned så jeg kan gå bananas😛 hoho.. for MAC ja. Terry Barber heter han, og han skal fortelle litt om å jobbe med sminke i film og musikk!

      Skal være der på lørdagen fra ganske tidlig av.. blir så braaa😀 hehe

      Fult referat kommer, og jeg må jo nesten ta med meg pc’en så jeg kan få til å blogge litt mens jeg er der!

  2. 08.01.10 10:17 pm

    For å være litt fjortiss: OMG! Din heldiggris. Jeg har også lyst! ;D

  3. hana permalink
    08.01.10 11:13 pm

    når når når? er i london 23.-27. januar!! :O

    • Lisa permalink
      09.01.10 12:55 am

      er 30-31🙂 eller, jeg er der fra 29 til 1 feb da🙂

      • hana permalink
        13.01.10 12:35 pm

        filleren!!! :p

  4. 09.01.10 10:25 am

    SV: Ja Hangover var helt rå! Jeg elsket den rett og slett.🙂 Det er film man kan se flere ganger😀

  5. 10.01.10 7:54 pm

    heeeeeldig! Ikke bare med tanke på London, men IMATS, aaaah.. Vet du om MUFE selges der? DA er du ihvertfall heldig😀 elsker London

    • Lisa permalink
      10.01.10 11:16 pm

      Jeg kan ikke se MUFE på listen nei😦 Men MAC og MAC pro er der, crown brushes er der og OCC er der😀

  6. 11.01.10 4:36 pm

    åja, daså! men tenk da.. MAC er billigere i UK enn her(tax free priser ca i England) ogsåå enda billigere på IMATS!😀

  7. lovefob permalink
    14.01.10 10:00 pm

    Du kan vel tenke deg hvor misunnelig jeg er på deg nå… Åååh! Heldig!

    • Lisa permalink
      14.01.10 10:39 pm

      har fått låne videokamera av pappa, så skal se om jeg får til noen filmklipp😀

Legg igjen en kommentar

