Skip to content

Øyenbryn – hvordan jeg gjør det

07.01.10


Jeg prater ikke i denne videoen, fordi mamma var hjemme og jeg er en feig liten jævel 😛 hoho.

Uansett, Det jeg gjør er ved hjelp av en skrå eyelinerkost (SS266 fra Sigma Makeup), Dark Edge e/s fra MAC og Clear Brow Gel fra MAC (den var klar da jeg kjøpte den, men den har visst samlet opp litt rester av øyenskyggen :P)

Jeg starter på innerst på brynet (mot nesen) og lager en linje på toppen helt ut til enden av brynet. Etter det bare fyller jeg inn nedover 🙂

Eller i ansiktet har jeg ingenting, bare foundation fra Everyday Minerals, ettersom min elskede tikei er tom (no worries, ny er på vei)

No comments yet

Legg igjen en kommentar

