Skip to content

EOTD: husker ikke :P

04.01.10

DSC_0408

DSC_0407

DSC_0409

Fargene er, så vidt jeg kan huske, Crystal Avalanche, Parfait Amour og Deep Truth, og alle er fra MAC. Basen er som alltid Urban Decay Primer Potion og liner er penultimate fra MAC og Mascara er High Impact fra Clinique…

Jeg tenkte kanskje jeg skulle lage et innlegg om øyenbrynene mine.. får hele tiden kommentarer om de, og da kan jo dere se hva jeg gjør? eller? 😛

One Comment leave one →
  1. NML permalink
    04.01.10 6:37 pm

    Veeeldig fint med sånn gråfarge med litt lillaskjær i!

Legg igjen en kommentar

