Skip to content

NOTD: 03.01.10

03.01.10

WAAAH! det er 2010!!! Så vi starter året med en nyttårslakk på neglene.

Her er de første lagene Kaledioscope fra Chanel og lag nummer 3-6 eller noe er en blanding jeg har laget selv. En klar neglelakk fra Cubus ( tror det er depend) og masse sølvglitter fra Panduro Hobby. Dette glitteret kjøpes i sånne små sett med masse andre farger! Glitteret må etter min mening være ganske “fint” (altså at glitterkornene er så små som mulig)

DSC_0411 DSC_0413

Så med andre ord er de lange neglene mine med fransk akryl borte. Jeg skal skifte stilling på jobben, og den krever at jeg av og til må hjelpe folk med linser. Det er ikke så digg for folk om jeg skal poke rundt i øynene deres med lange negler😉

Lager du noen gang din egen neglelakk?

3 kommentarer leave one →
  1. 03.01.10 3:36 pm

    Fine negler!🙂

  2. 03.01.10 4:18 pm

    Åå, sykt fin ! Har veldig lyst til å prøve å lage min egen lakk, men hva er det du blander alt i ?
    Forresten, så koselig at du har «savnet» EOTD’ene mine😀 Det er så koselig å høre😀

    • Lisa permalink
      03.01.10 5:32 pm

      Jeg bare blander de oppi hverandre😛 Typ hvis jeg har to av en, eller ikke liker den så godt. men man kan få kjøpt tomme flasker på ebay!!!

Legg igjen en kommentar

