Skip to content

Omtale: Clinique High Impact Mascara

29.12.09

High Impact er en av Clinique sine mest suksessfulle maskaraer, og er ganske så grei i prisen i forhold til mange andre “high-end” merker.

Jeg er litt rar når det kommer til mascara. Jeg vil ikke ha en veldig våt mascara. Jeg hater Great Lash fra Maybelline (prøvd en gang i en krise da jeg glemte sminken min, og den gikk rett i søppla). Alt for våt, vippene klistrer seg sammen og det blir bare stygt. Jeg har ganske mye vipper, og når jeg er vant til at alle er definert og “på egen hånd” funker det rett og slett ikke når noe klumper seg sammen.

Så meningen med avsnittet over er at jeg må vente til mascaraen tørker litt før jeg kan gi en ordentlig mening. Nå er High Impact akkurat som jeg vil ha den, og den er genial! Personlig er jeg mer fan av en gummibørste (typ Lash Blast fra Covergirl eller False Lash Effect fra MaxFactor. OBS, MaxFactor tester på dyr, så bare ta mitt ord for at det er gummibørste 😛 ), men denne er ganske grei til tross for at det ikke er gummi. Man må bare dra av overflødig produkt!

Vippene blir fine, lange og mørke. Dersom man bruker vippetang holder krøllen seg veldig bra, noe som er en utfordring for mange mascaraer.

FØR:
DSC_0401
ETTER (1 lag)
DSC_0402
to lag og de nedre vippene
DSC_0406

10 kommentarer leave one →
  1. snupsiluspen permalink
    29.12.09 12:00 pm

    Du har utrolig nydelige øyne!
    Personlig så missliker jeg gummibørster. Vet ikke hvorfor, men de funker ikke på mine vipper. Har også mange vipper, og synes at typen børste som det er på den definerer vippene mine mye bedre. Får angstanfall om vippene klisterr seg sammen!

    • Lisa permalink
      29.12.09 12:20 pm

      Tror det kommer en del ann på kosten… jeg tåler ikke Chanel sine gummikoster blandt annet.. Covergirl sin er så eeevig mye bedre!

  2. 29.12.09 12:02 pm

    Øhja, kommentaren fra Snupsiluspen var fra meg, bruker ikke WordPress enda skjønner du 😛

  3. 29.12.09 7:54 pm

    Har den selv faktisk! And me luvs it!<3

  4. 31.12.09 12:51 am

    Sykt fine øyebryn!

  5. 31.12.09 1:57 am

    Veldig god mascara, og den er blant en av mine favoritter! 🙂

  6. 02.01.10 11:34 am

    SV: Tuuuusen takk 🙂
    Så fin blogg du hadde 🙂 Og godt nyttår 🙂

  7. 03.01.10 11:49 am

    Tror jeg må prøve denne, er stor fan av Clinique Naturally Glossy Mascara fra før av. Har du forresten testet curling-versjonen av High Impact? 🙂

    • Lisa permalink
      03.01.10 5:34 pm

      holder på med den ja 😉 kommer omtale snart!!!

Legg igjen en kommentar

