Skip to content

Årets produkter 2009

27.12.09

Tenkte jeg skulle lage en liten samling av det jeg mener er årets produkter. Noen av disse kommer nok til å følge meg resten av livet.

aaretsprod

Decleor sin Hydra Floral Moisturizer
Decleor sin Cleansing milk
Decleor Tonifying Lotion
Shu Uemura Eyelash Curler – et MUST HAVE produkt!!!
Everyday Minerals sin blush i Nick Nack – nydelig hverdagsrouge som er helt matt
Everyday Minerals Natural Bronzer
Juicy Couture – Couture Couture parfyme
Tikei sin mineralfoundation – perfeksjon!
MD formulations – Facial Cleanser – denne drar ut alt!
MD formulations – Face and Body Scrub – fast rutine, og er helt uunnværlig

Er noen enige? Hva er deres must-have for 2009

11 kommentarer leave one →
  1. lovefob permalink
    27.12.09 9:20 pm

    Kan si meg enig på en del der ja. 🙂

    SV: Toner er for å balansere ph-verdien i huden. Det stod jo faktisk rett under toneren. 😉

    • Lisa permalink
      28.12.09 9:49 pm

      haha.. så det rett etter kommentaren ble lagt ut 😛

  2. 27.12.09 11:57 pm

    Hvor får man kjøpt vippetangen? 🙂

    • Lisa permalink
      28.12.09 9:48 pm

      Mamma kjøpte den til meg i USA… standard Sephora tenker jeg… prøv ebay!!!

  3. 28.12.09 12:18 am

    Har ikke prøvd Decleor sin renseserie, Juicy Couture sin parfyme el EM og Tikei pudder/blush, men er enig i resten! Elsker MD formulations, har fått så myee bedre hud etter at jeg begynte å bruke den serien. Og Hydra Floral er bare den mest deiligste kremen pluss den lukter kjempe godt! 😉

  4. 28.12.09 9:47 pm

    Helt enig med Decleor, md og Tikei 🙂

  5. 28.12.09 9:47 pm

    Jeg var desperat etter shu vippetanga, siden alle skrøyt så fælt av den .. Men ble skuffa da jeg prøvde den, den jeg har fra kicks er mye bedre 😛

    Men å bruke vippetang hele tida er jo så kjedelig, så kjøpte meg et sett til å ta øyevippe-permanent med på eBay ! Betalte 145 kr med frakt.
    Det funker RÅBRA ! Og krøllen holder seg i opp til en måned !! Og et sett holder til over 10 behandlinger ! Det burde du virkelig prøve 🙂 Gir en mye mer naturlig krøll enn vippetang 😉

    Md formulations sin facial cleanser, tar den bort hudorm ? Jeg er skikkelig plaga med det. Jeg har den cleanser’n sjøl faktisk, men har bare brukt den to ganger .. Blir så jævlig stram og tørr i huden av den =/ Men kanskje det funker å bare bruke den på nesa ?

    • Lisa permalink
      28.12.09 11:21 pm

      Vippetangen bruker jeg bare ved spesielle anledninger ettersom vippene mine har en ganske grei krøll på egenhånd, men jeg elsker den… alle sånne produkter blir både elsket og hatet 😛

      Jeg hadde aldri i verden tatt noe kjøpt på ebay i nærheten av øynene mine desverre, så jeg velger å tro på deg når du sier det 😉 Jeg har bare et par øyne, og de er litt sensitive.

      MD sin facial cleanser tar bort alt! Har vært plaget av hudormer på haken og svarte prikker på nesen, og de er nesten helt borte. Bruker bare MD rensen når huden min ikke er veldig tørr. Og du må bruke toner og fuktighetskrem rett etterpå! Det er litt tilvenning på MD produkter! Ville tatt turen innom http://www.hildechristina.com hun har et innlegg som heter noe som «venne huden til MDformulations» eller noe

  6. 26.02.10 9:38 pm

    Jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe Hydra Floral Moisturizer eller Moisturising Emulsion… blir man ikke blank i huden hvis man bruker Hydra Floral Moisturizer på dagtid?! Tenkte Emulsion har en litt lettere konsistens..hmm.. bruker du Hydra Floral Moisturizer bare på natta kanskje?! I så fall: hva bruker du på dagtid?;) og hva slags hudtype har du?;)

    • Lisa permalink
      26.02.10 10:37 pm

      Jeg bruker den både til natt og dag! Foreløpig har jeg bare fått brukt denne under vinterforhold, så jeg vet ikke hvordan den blir om sommeren. Da er den nok litt for fet kan jeg tenke meg! Jeg blir kanskje litt blank utover dagen, men ikke noe veldig! Jeg har blandingshud, så både fet og tørr, men den er ganske dehydrert om vinteren, så jeg trenger fukt og ikke fett 😉

  7. 27.02.10 2:59 am

    Samme her;) hmm.. er så utrolig i tvil..hehe..ombestemmer meg hvert sekund om hvilken jeg skal kjøpe;P Står mellom disse to og MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer med SPF 20… Men er jo ikke sommer så veeelig ofte i dette landet;p OG det er jo praktisk hvis jeg kjøper den du har, så jeg slipper og kjøpe en ekstra til natt..hmm.. jaja..jeg får tenke litt mer på det;P Egentlig tenkte jeg å kjøpe Decleor Aromessence Essential Night Balm som nattkrem og Moisturising Emulsion som dagkrem.. Er helt på randen til å bestille nå..hehe.. MD sin er jo utsolgt overalt uansett, så.. hmm..

Legg igjen en kommentar

