Skip to content

Julestria har spist meg opp!

22.12.09

Nå har jeg vært dårlig blogger! Juletiden har bare tatt over alt. Jobbet omtrent hver dag, inkludert søndager. Mye lønn kommer min vei (og det blir oversatt til masse sminke på IMATS). Men jeg vil bare si:

GOD JUL!

 

Jeg drar til familien på vestlandet om 2 timer (buss i 10 timer.. oo lykke), og der tviler jeg litt på at det er internett, men skal lage til masse flotte innlegg til dere, så dere får en god del å lese på når jeg kommer hjem (som blir den 27.)

Håper dere alle får masse fint til jul og at dere får masse tid med alle dere er glad i ❤

Skal tenke på dere, og kommer til å savne dere mens jeg er borte. Kanskje jeg får lov å stjele det mobile nettet til pappa hvis det passer dataen min 🙂

2 kommentarer leave one →
  1. 22.12.09 10:53 pm

    Håper du koser deg på Vestlandet ! 😀 Ha en fin jul, gleder meg til å lese masse spennende blogginnlegg den 27., resten av dette året og mange i året som kommer 😉

  2. 23.12.09 12:16 am

    God jul til deg også! Håper du koser deg med familien og får en kjempe fin jul 🙂 Gleder meg til å lese mer på bloggen din! 🙂

Legg igjen en kommentar

