Skip to content

Omtale: Decleor Rensemelk

14.12.09
tags: ,

product_3156  Jeg kjøpte Decleor sin rensemelk på salg på storsenteret. Har lenge tenkt på å kjøpe denne, men har endelig fått det til!

Dette er da en rensemelk som kan brukes helt uten vann. Den er hvit og ganske rennende i konsistensen og lukter veldig godt!

Det første som tiltrakk meg til denne er nettopp det at den kan brukes uten vann! Huden min blir så innmari fuktfattig på vinteren, så hvis jeg kan holde meg unna vann er det bare supert. Det betyr også at man ikke må styre med masse greier for å bruke den. Alt du trenger er rensemelken og bomull!

Dersom du ønsker det tar denne også bort sminke. Personlig bruker jeg en egen sminkefjerner, men det er jo helt opp til den enkelte. Denne er nemmelig ikke så egnet til å ta bort øyensminke. Da jeg prøvde sved det ganske så mye.

Da jeg begynte å bruke denne hadde jeg ikke enormt uren hud, men det har jeg aldri hatt. Mer små urenheter her og der. Uansett har huden min blitt mye bedre! Jeg har bare fått noen hormonelle urenheter på haken. Det er jo selvfølgelig ikke helt 100% perfekt, men jeg er veldig fornøyd! Huden føles veldig myk og ren etter bruk!

Jeg beklager at denne omtalen ikke ble lengere, men jeg vet liksom ikke hva mer jeg kan si😛 jeg  bare elsker denne!

Den kan kjøpes hos Feelunique

5

5 kommentarer leave one →
  1. 14.12.09 6:51 pm

    Wee! I like that you like😉 Legger til at denne ikke skal brukes alene, Tonifying Lotion SKAL brukes etter denne. De går hånd i hånd🙂

    • Lisa permalink
      14.12.09 7:06 pm

      vet🙂 har den og vettu😉 brukes hver dag!!! sammen!

  2. hana permalink
    14.12.09 8:22 pm

    Har også fått mye finere hud etter jeg startet med denne😀 Og jeg som trodde ingenting kunne kurere de svære porene mine. Men jeg bruker Matifying lotion etterpå, satser på at det er «lov»!

  3. Mari permalink
    15.12.09 2:37 pm

    Dette er moderns favoritt også. Huden min blir derimot litt stresset og syns det blir for mye gnikking og gnuing når det er kun tørr bomullspad🙂

  4. 15.12.09 8:45 pm

    Jeg elsker Decleor! Og spesielt deres Hydra floral krem og masker! =)

Legg igjen en kommentar

