Skip to content

Tannblekings test

09.12.09

Nå bleker jeg tennene. Vel ikke akkurat nå, men i dag og fire dager fremover. Har kjøpt tannblekingssett og er klar for hvite tenner på julebord med jobben 😛 om man bare kunne kjøpe 5 dagers-større pupper kur eller mindre lår kur hadde alt vært flott :P.
DSC_0228 DSC_0230

DSC_0233

Dette er da en av disse med små “brett” ferdig fylt med blekningsløsning og settes rett inn i munnen. Etter brettet er brukt, kastes det. Skal sitte i munnen i en halv time, og det er jo ikke ikke. Bare smeller det i på morgenen når jeg sminker meg eller noe 😛

Full omtale kommer når de 5 dagene er over 🙂

4 kommentarer leave one →
  1. 11.12.09 6:23 pm

    SV: Tusen takk for det søte deg ❤
    Hvordan har du det idag <3?

    • Lisa permalink
      11.12.09 11:45 pm

      Nå er jeg veldig mett 😀 Har spist pinnekjøtt med kjæresten og familien hans, og jeg koste meg veldig på jobb 😀 Så fint å lese at du er ferdig med eksamen! Nå kan du slappe av 😀

  2. 11.12.09 10:00 pm

    Kunne tenkt meg en 5 dagers-større pupper kur eller mindre lår kur gitt. Hadde vært kjekt det ;D Lurer på om det er greit at jeg legger ut linken din under bloggroll’en min, blogger jeg leser? (:

    • Lisa permalink
      11.12.09 11:46 pm

      Selvfølgelig er det greit 😀 Det blir jeg bare suuuper glad for 🙂 you made my night 😉

Legg igjen en kommentar

