Skip to content

Nye innkjøp: Decleor

07.12.09

Jeg har endelig fått rumpa i gir og kjøpt meg ordentlige renseprodukter! 😀 For øyeblikket går det smashing, men full omtale kommer selvfølgelig!
DSC_0361

Så det ble da Lait Demaquillant (rensemelk, siden det er vinter og får så fuktfattig hud av gele eller vann) og Toner bare fordi jeg ville og jeg liker det 😀 Det er også bilde av min elskede Hydrafloral fuktighetskrem (som snart er tom 😦 ). Alt dette ble kjøpt på Sandvika Storsenter på en av dagene med nattåpent. Da er det alltid masse tilbud og Sandvika Hudpleiesalong står alltid med en stand og litt greiere priser! Kommer nok til å kjøpe dette på nettet fremover!

2 kommentarer leave one →
  1. 07.12.09 10:17 pm

    Har de samme renseproduktene selv faktisk:) er kjempe fornøyd:)
    Prøvde de faktisk på samboeren her en gang og han likte dem også, han sa han følte seg så frisk…hihi^^

  2. Miss permalink
    10.12.09 3:44 pm

    Decleor sin Hydrafloral fuktighetskrem er DEILIG!!! Det føles så godt å ha den på huden =) Jeg har ikke prøvd renseproduktene da jeg brukr MD Formulations, men har tenkt å bytte over til dem til sommer. Men har du prøvd å kjøpe fra nettet, det har jeg funnet ut er MYE billigere, spesielt nå som det er mye salg. =)

Legg igjen en kommentar

