Skip to content

Julebordsminke nummer 2

07.12.09

DSC_0196

DSC_0199 

DSC_0198

Her har jeg brukt Wedge i globallinjen, den svarte fra ELF sin drama quad, mascaraen er Lashblast fra covergirl og eyelineren er MAC sin smolder eye khol. For en gangs skyld har jeg eyeliner på våtkanten. Pleide å ha det hele tiden før, men jeg har kommet frem til at som regel blir øynene mine små, en når det er masse mørkt ellers går det visst bra! Som vanlig har jeg brukt dark edge fra MAC til å fylle inn brynene!
DSC_0202

One Comment leave one →
  1. Heidi permalink
    08.12.09 2:49 am

    Her var du skikkelig fin! 🙂

Legg igjen en kommentar

