Skip to content

SORRY!!!

06.12.09

Da sitter jeg her på jobb (ja, jobb på en søndag) og har dårlig samittighet! Jeg har vært så dårlig til å blogge i det siste… håper dere fremdeles liker meg litt da! I kveld kommer innlegg om julebord sminke nr 2 (med how-to i morgen) og i morgen kommer da how-to, omtale om Clinique mascaraene mine, nye innkjøp (ja, igjen) og kanskje en how-to til.. skal egentlig rydde rommet, så da finner jeg på andre ting å gjøre 😉

Ellers vil jeg bare si at jeg så at jeg har blitt nevnt på forumet til kvinneguiden som en bra makeup-blogg og vil bare benytte anledningen til å takke dere fra dypet av mitt hjerte (:P) blir så utrolig glad når jeg hører at folk leser bloggen og anbefaler den til andre 😀

4 kommentarer leave one →
  1. 06.12.09 3:01 pm

    Puh! Da jeg så «SORRY!» på twitter tenkte du kom til å slutte å blogg eller noe….puuuuuuuhhh.
    Og helt enig, KG er et herlig sted altså. Masse koselige mennesker.

    • Lisa permalink
      06.12.09 3:14 pm

      noen koslige mennesker ihvertfall 😀 man må nesten se på det sånn. Var vel ikke så mye stedet jeg ble nevnt, men at jeg ble nevnt 😉 og SELVFØLGELIG skal jeg ikke slutte!!!

  2. 06.12.09 5:58 pm

    Oo, masse å glede seg til 🙂 Kan dessuten slenge meg på at du skriver en bra makeup-blogg 🙂

  3. Heidi permalink
    06.12.09 6:55 pm

    Bare hyggelig 😉 Du er veldig flink 😀

Legg igjen en kommentar

