Skip to content

Nye innkjøp :D

02.12.09

Fikk lønn, og nå klarte jeg ikke holde meg mer! Måtte ha nye mascaraer og en ny parfyme.. måtte vel egentlig ikke ha parfymen, men dere skjønner det snart!!!
DSC_0358

Etter masse prat om High Impact Curlig Mascara fra Hilde Christina måtte jeg jo prøve denne! Ooogså bare kjøpte jeg den vanlige High Impact også 😛 Begge fra Clinique. Omtale kommer fortløpende!

DSC_0360

Flowebomb fra Victor & Rolf!!! min ALL TIME favoritt!!! Den lukter så utrolig godt! Har en fra før av, men den er det bare minilite igjen av, så da måtte jeg ha en ny en. Skal snart legge ut parfymesamlingen min så dere kan se! Har en ting for parfymer 😛

3 kommentarer leave one →
  1. 02.12.09 5:56 pm

    High impact curling mascara er veldig bra 🙂 Jeg ble også påvirket av HC, hehe!

  2. NML permalink
    02.12.09 9:14 pm

    Jeg synes selve maskaraen er grei, men jeg blir veldig tørr på kinnene av å måtte vaske den av med vann. Men det er jo egentlig et pluss at man ikke trenger sminkefjerner for å få den av, men litt minus når man blir tørr av vann. Men men. Børsta e god, selv om den er bøyd. 😀

  3. 03.12.09 2:09 pm

    Jeg bruker den vanlige High Impact-mascaraen. Den gir helt OK vipper, og så kan man lett fjerne den kun med vann. Er vel egentlig derfor jeg bruker den, for å fjerne mascara er så kjedelig! Hehe

Legg igjen en kommentar

