Skip to content

EOTD: 02.12.09

02.12.09

I dag har jeg gått for en litt mørk og egentlig-ikke-så-dag look 😛

Jeg har brukt:
Urban Decay Primer Potion
Coastal Scents gel liner i Black – brukt som base for å få det så sort som mulig!
Carbon fra MAC
Awash fra MAC
High impact mascara fra Clinique

DSC_0357

DSC_0354

DSC_0356

Dark edge er brukt for å fylle inn brynene og for å holde de på plass har jeg brukt MAC brow-set.

7 kommentarer leave one →
  1. 02.12.09 10:28 am

    Så kult. 😀

  2. 02.12.09 2:03 pm

    Liker det ! Mørkt og mystisk 😉

  3. NML permalink
    02.12.09 9:16 pm

    Skikkelig heavy, og skikkelig fint!
    Vet du om en øyenskygge som er hudfarget/nude og med bare litt perlemorskimmer i seg? Hvis du skjønner hva jeg mener..?

  4. Flette permalink
    03.12.09 12:58 am

    Wow! Og nydelige øyenvipper! Ser de sånn ut uansett hvilken mascara du bruker, eller er det mascaraen som gjør trikset? Du har ikke noe før/etter-mascara-bilder?

    • Lisa permalink
      03.12.09 8:32 am

      tusen takk! de blir sånn nesten alltid 😛 men jeg kan legge ut sånt bilde ja 🙂 kan begynne med det når jeg skal lage omtale av mascaraer!! 😀

  5. 20.12.09 12:51 pm

    Denne looken likte jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

