Skip to content

EOTD: julebord 1

29.11.09

Jeg har to looks jeg brukte på julebordet.. begge på samme kveld. Grunnen til det er at jeg egentlig gikk å la meg ganske tidlig, men så kjedet jeg meg og måtte sminke meg på nytt for å gå ut til festen igjen😛 hehe.. sånt skjer.. Her er ihvertfall første look!

DSC_0183

DSC_0184

DSC_0185

på lokket: next to nothing fra MAC
i globallinjen: wedge og dark edge begge fra MAC
under brynet og i øyenkroken: den hvite fra Drama quaden til E.L.F.

Eyeliner er svart gel liner fra Coastal Scents og den er mettet med Carbon fra MAC.

DSC_0188

i ansiktet har jeg foundation fra Tikei, solpudder fra EM, konturpudder fra MAC (emote blush kan brukes) og leppestiften er Dubonnet fra MAC! Hvordan jeg legger en rød leppestift kommer snart🙂

9 kommentarer leave one →
  1. 29.11.09 10:32 pm

    Wow, perfekt rødfarge !😀

    • Lisa permalink
      29.11.09 10:39 pm

      Jeg vet😀 hehe!!! ble suuuper glad da jeg fant den! Må finne en ny lipliner da, for den jeg bruker nå er litt lys!

  2. 30.11.09 1:14 am

    Du har pene øyne!🙂

  3. Mari permalink
    30.11.09 3:17 pm

    Den rødfargen var fin til deg🙂
    Jeg kjøpte ‘Russian Red’, men det var helbom for meg.

  4. lovise permalink
    10.12.09 4:12 pm

    Sinsykt fint!🙂
    Eg lurte på ka farge du bruke i tikei sine foundation?
    Eg bomma heilt på fargen sist gang, og trenge ein som e litt lysere, og din farge såg veldig fin ut, og eg tror eg har nokså lik hudfarge og tone som deg🙂
    Og d sompudderet va og stunning! Ka hette den?

    Foresten, digge bloggen din, e innpå kver dag, du e utrolig flink te å sminka deg!🙂

    • Lisa permalink
      10.12.09 10:53 pm

      Foundationen jeg bruker er i fargen N2. Jeg har en varm hudtone med bare en bitte lite hint av oliven🙂 Solpudderet er fra Everydayminerals og heter Natural Reflections Medium Bronzer.

      Tusen takk for de hyggelige ordene🙂 gjør meg kjempe glad!!!

  5. Lovise permalink
    11.12.09 12:10 am

    har du prøvd em sitt mineralpudder?🙂
    Synes egentlig ikkje tikei sine sto heilt opp te forventningene, etter all skryten eg har lest om di. Eventuelt, koss va di i forhold te Tikei?🙂

    • Lisa permalink
      11.12.09 8:27 am

      Jeg brukte EM i lang tid, men fant aldri helt den fargen jeg ville ha… Jeg syns kanskje at EM sitt er litt tørt. Dersom jeg brukte em måtte jeg alltid bruke fix+ i tillegg, og da kunne det lett bli litt tykt med foundation enkelte steder. Tikei sitt er mye «mykere» og jeg bruker det uten fix+. Det smelter inn i huden (ja jeg vet😛, klisje)
      Jeg syns Tikei er best, men EM har fine blush og solpuddere! Min favorittkabuki er også fra EM!

Legg igjen en kommentar

