Skip to content

EOTD: 27.11.09

27.11.09

DSC_0139

DSC_0138

DSC_0140

Kjører en litt annen teknikk enn vanlig! Alle øyenskygger er fra MAC (utenom den fra ELF :P)
Awash i øyenkroken, Dark Edge midt på lokket, Svart fra drama quad-en til ELF, og next to nothing under øyenbrynet. Øyenbrynene er også fylt inn med dark edge.

Det kommer ingen innlegg over helgen siden jeg skal på julebordsweekend, men på mandag er vi tilbake. Ganske mye som skjer fremover, så mye EOTD og ikke så mye annet tror jeg. Skal selvfølgelig ta bilder på julebordet. Både av sminke og av antrekk (for en gangs skyld).

Håper dere får en flott “første helg i advent”!!!

3 kommentarer leave one →
  1. 28.11.09 11:59 am

    SV: Tusen takk søte du ❤

  2. Kathleen permalink
    21.12.09 11:04 am

    Hei!
    Jeg har aldri vært innom her før, men linket meg videre fra en vid du hadde på youtube 🙂 Ville bare si : For en utrolig fin blogg! 🙂

    Slike tips som dette er jo gull verdt for slike som meg som ikke ante at det fantes fake makeup merker 😛

    Kos deg i julen!

    klem

    • Lisa permalink
      22.12.09 8:17 pm

      Så bra noen fikk nytte av det 😀 God Jul til deg og

Legg igjen en kommentar

