Skip to content

Haha… litt moro i hverdagen

24.11.09

Tok nettopp en test på http://www.costume.no og her er resultatet:

Du liker sminke, men er litt usikker når det gjelder farger og teknikker

Resultat: Du er glad i sminke, men skulle ønske at du hadde enda mer kunnskap om hva som kler deg best. Du er veldig flink til å legge en fin og naturlig base, men føler deg usikker i forhold til farger og uvante teknikker. Hvis du ønsker å finne nye produkter og lære deg nye knep, kan det være lurt å få tips av for eksempel en makeupartist. Men ikke undervurder de fargene og triksene du føler deg bekvem med, som for eksempel brune øyenskygger som forsterker trekkene dine, eller bronsefarger og skimmerprodukter som gir deg en fin glød. Ikke slutt med dette i jakten på noe mer spennende!

 

usikker med farge??? ehm… teknikker??? jeje… teknikkene kan uten tvil forbedres, men sånn er det jo alltid! Man er aldri perfekt og man lærer hele livet, men som en som har gått på jobb med gull og knall grønt på øyenene vil jeg ikke si at jeg er usikker med farge😛 Noen av dere som har tatt testen??? link er HER

5 kommentarer leave one →
  1. lovefob permalink
    25.11.09 4:41 pm

    Hehe jeg fikk det samme.

    Spørsmålene var ikke akkurat så veldig sminkerelatert da…😛

  2. 25.11.09 7:27 pm

    Haha, jeg fikk det samme, tror kanskje vennene mine bare hadde ledd hvis de hadde sett resultatet, de blir like overrasket hver gang jeg kommer på skolen med blå, grønn og knallrosa øyeskygger :p

  3. 25.11.09 7:42 pm

    Tror ikke du er så usikker med farger jeg nei.🙂 Jeg fikk et annet resultat.🙂

    Håper forresten du vil delta i sminkekonkurransen min. Man skal sende inn et bilde av seg selv hvor du selv føler du har fin sminke på!🙂

    Du er jo så flink, så tenkte du ville være med.🙂

    • Lisa permalink
      26.11.09 11:32 am

      Jeg skal nok sende inn noe ja🙂

  4. Mari permalink
    26.11.09 10:38 am

    Mitt testresultat sa at jeg måtte passe på å ikke bruke for mye sminke, folkene rundt meg kunne ikke kjenne meg igjen uten, hihihi :p

Legg igjen en kommentar

