Skip to content

EOTD: 17.11.09

17.11.09

Ikke få helt sjokk her, det er meg, jeg har bare på meg brune linser 😉 Det ser bra ut til vanlig, men ser man nærme, så er irisen min for stor 😛 nedturen med å ha store øyne!!

DSC_0103

DSC_0104

DSC_0105

Alle skygger er på MAC.

På lokket: Awash
Globallinjen: Wedge
Globallinjen2: Dark Edge
Highlight: Next to Nothing.

Eyeliner er MAC sin penulitmate rapidblack liquid eyeliner.

9 kommentarer leave one →
  1. 17.11.09 7:15 pm

    Det er så gøy å ha en annerledes farge på øynene 😀

  2. 20.11.09 9:40 pm

    Store øyne er fint da! 🙂
    Du som jobber med sånt, har du kanskje peiling på noen type fargelinser
    som ser noenlunde naturlige ut på brune øyne? Da tenker jeg på blå/grå kanskje for eksempel 🙂

    • Lisa permalink
      22.11.09 12:51 pm

      det kommer litt ann på hvor mørke øyne du har egentlig. Freshlook har en del fine, men jeg personlig er mer fan av de som er «gjennomsiktige» og ikke har en påmalt iris, men det er jo veldig personlig! Ville anbefalt å ta kontakt med optiker og få satt opp time! Da får du gjerne prøve en del

  3. 22.11.09 5:22 pm

    Sv: Jeg vet, ahh, drøm å ha så mange .. Lurer på hvordan mine blir :p Du skal ikke lage et innlegg med dine paletter da ? 😀

    • Lisa permalink
      24.11.09 10:30 pm

      har faktisk bare en MAC palett og to quads, så det er jo litt begrenset hvor spennende det er 😛 men jeg kan jo gjøre det hvis du vil se 😉

  4. 26.11.09 6:52 pm

    Farger du øyenbrynene dine ? 🙂 de var så fine ! er lei av tegne på de lyse mine hver dag 😛

    • Lisa permalink
      26.11.09 7:25 pm

      Tegner de inn eller fyller de inn… Varierer litt med hvordan humør jeg er i. Som regel bruker jeg dark edge øyenskygge fra MAC eller en øyenbrynspenn fra YSL i nr 4 🙂

  5. Roma permalink
    02.12.09 11:59 pm

    Så kult d ble me de brune linsene 😀 Ser jo helt naturlig ut. Kor har du kjøp de henn? Å isåfall hvilken type? Har prøvd forskjellige brune linser, men når æ har dem på så ser det bare ikke natrulig ut, fordi det blåe vises. (har blåe øyne) 🙂

    Fin blogg!

    • Lisa permalink
      03.12.09 8:33 am

      mine ble kjøpt på krogh optikk siden jeg jobber der, er av merket starlens og fargen er mandarin 30% 🙂

Legg igjen en kommentar

