Skip to content

The Adventures of Mie :D

16.11.09

Har vakttjeneste i dag, og da må jeg jo gripe sjansen og plage dere med litt valpeaction😀 Hun var mega gira på flasken 3 sek før jeg tok frem kamera, jeg lover😛

7 kommentarer leave one →
  1. 16.11.09 7:45 pm

    SV: Ja blonder er fint det😀 Elsker det selv !

  2. 16.11.09 9:54 pm

    sv: Sorryy!! Det glemte jeg helt! :O Skal fikse det nå!🙂

    • Lisa permalink
      16.11.09 10:16 pm

      haha.. det ordner seg! leste bare første setningen før jeg forstod at det var noe jeg ikke ville vite😛

  3. 16.11.09 10:33 pm

    Sv: Bytter du mascara så ofte ?🙂

    • Lisa permalink
      17.11.09 9:40 am

      sånn hver tredje måned omtrent… det som er er at jeg gjerne har fler på en gang, og da tørker mange av de ut før jeg får brukt de ordentlig🙂

  4. 17.11.09 10:55 pm

    Hehe hun er litt sånn «Hallo, gidder ikke gjøre det på kamera daaaa»😀

  5. Pia permalink
    22.11.09 9:26 pm

    Kjønner godt att du for fri tids ;P

Legg igjen en kommentar

