Skip to content

Månedens: Blogg

15.11.09

img_3892_60920087 Denne jenta er bare 17 år, men er helt fantastisk flink til å sminke seg. Bare se på bildet. Helt klart en av mine store inspirasjonskilder! Hun legger ut «sminkeoppskrifter» som det så stygt heter på norsk, dagens sminke, anbefalinger, hva hun har kjøpt osv. Med andre ord, standard sminkeblogg.

Det jeg liker best ved denne bloggen er kvaliteten på sminken og bildene, i tillegg til hvor komfortabel Viola (som jeg tror hun heter) er med å legge dramatisk og fargerik makeup. Helt fabelaktig😀

Trykk her eller på bildet for å komme til bloggen.

4 kommentarer leave one →
  1. 15.11.09 4:24 pm

    Leser bloggen hennes, hun er kjempeflink ! Vet du om noen andre kjempeflinke sminkebloggere ?🙂

    • Lisa permalink
      15.11.09 4:27 pm

      hmm. det er en jente som heter marie😛 hehe.. skal nok legge ut alle jeg finner😉

  2. 16.11.09 1:57 am

    Perfeksjon!! Gud, skulle ønske jeg var så flink🙂 Er hun utdannet makeup artist? Og så utrolig pene øyne! Og for å ikke snakke om brynene.

    • Lisa permalink
      16.11.09 7:53 am

      Ettersom hun kun er 17 år, og antagelig fremdels går på videregående, så tror jeg ikke det. Med mindre Sverige har en linje for det.

Legg igjen en kommentar

