Skip to content

Syk!

13.11.09

I dag er jeg syk.. kvalm, varm, kald, vondt i kroppen you name it! Tviler på at det har noe med svin å gjøre, så jeg er helt sikkert frisk i morgen. Utrolig dritt egentlig. Første gang på et år at jeg er borte fra jobben på grunn av sykdom. På den lyse siden er det helg, og jeg kan drikke min elskede Cola Light 😛

Det kommer ikke noen EOTD i dag, fordi det hadde vært litt for skummelt for dere, men jeg tenkte jeg skulle slenge inn en nails of the day!

Uansett, så har jeg ganske mye tid til overs! Hva vil DU at jeg skal skrive om?

9 kommentarer leave one →
  1. 13.11.09 1:16 pm

    Hvordan du bruker kameraet ditt 😀 Takk for tips om bok på facebook, den må jeg ha!! GOD BEDRING 🙂

    • Lisa permalink
      13.11.09 3:05 pm

      noen spesielle ting jeg bruker det til eller? 😛 er ganske mye!! hehe.. Kan evt lage et innlegg om hvordan jeg tar EOTD bilder?

      • 14.11.09 3:25 am

        Umm..jeg bruker det mest til FOTD bilder og bilder av sånne ting som Spot..og Spot. 😀 Og Bigfoot. Mhm, varierte motiv.

      • 14.11.09 3:25 am

        JA! Bruker det til FOTD, Spottebilder og slikt…alt mulig egentlig 😀

      • 14.11.09 3:26 am

        Wtf… fikk feilmelding og meldinga kommer igjennom allikevel?! Meh.

  2. 13.11.09 3:33 pm

    SV: Nei man blir aldri fornøyd, men ble «mer» fornøyd i den forstand etter å ha sett dette bilde. Hahahahaha. Da hadde jeg i hvertfall lagt meg under kniven 😛

  3. 13.11.09 3:45 pm

    God bedring ! 🙂

  4. Heidi permalink
    13.11.09 5:18 pm

    God bedring! 🙂

  5. Pia permalink
    22.11.09 9:28 pm

    Stakkar! God bedring 😀

Legg igjen en kommentar

