Skip to content

NOTD: 13.11.09

13.11.09

DSC_0092 Sahara Beige fra Chanel! ELSKER Chanel neglelakker. Ble litt inspirert av Hilde Christina og ville også ha nøytral neglelakk. Den er lys beige med bitte bitte små sølvflak i seg.

7 kommentarer leave one →
  1. 13.11.09 10:26 pm

    åh, den likte jeg! 🙂

  2. 13.11.09 11:10 pm

    Den var delikat!

  3. 14.11.09 1:03 am

    Wow, den var pen ! Kanskje jeg må skaffe meg den .. 🙂

  4. 14.11.09 2:02 am

    Den var superELSK! ;D

  5. Pia permalink
    22.11.09 9:20 pm

    Stili farge ass

  6. 20.12.09 12:53 pm

    Er det en av de gode Chanellakkene? Jeg har et elsk/hat forhold til Chanel lakker. Da de enten sitter supergodt, eller flasser av med en gang, avhengig av farge. Kan absolutt anbefale Django, det er en SUPER nude farge 🙂

    • Lisa permalink
      22.12.09 8:19 pm

      Den er ganske god ja.. må innrømme at jeg ikke har brukt den så mye, også er jeg litt manisk 😛 klarer ikke å holde meg til en neglelakk i lang tid.. bytter annenhver dag 😛

Legg igjen en kommentar

