Skip to content

Tatovering

08.11.09

Jeg vil ha en tatovering! Jeg har tenkt mye på hva jeg vil ha, for hvis det er en ting jeg vet er det at jeg vil at det skal være spesielt, tidløst og det skal bety noe. Kanskje ikke representere en spesiell handling i livet mitt eller en som er død, men det skal ikke bare være en random tribal eller noe. Jeg hadde egentlig tenkt en i svart og hvit, men så så jeg denne!

tumblr_kq01m0mp4n1qzy4foo1_400 Fargebruken og skyggene er bare helt fantastisk! Lurer på om jeg skal ta noen roser som dette og kanskje en lilje. Liljer og roser er favorittene mine. Ikke så stor da, men omtrent på samme område!

Hva syns dere? Er dere i mot tatoveringer, eller har dere noen selv?

6 kommentarer leave one →
  1. 08.11.09 1:44 pm

    Superflott! Minus dødningshodet mitt på.. Synes tatoveringer nedover siden er HOT! Elsker tatoveringer, har….6 selv, har allerede idèen for #7 klar 🙂

    • Lisa permalink
      08.11.09 2:00 pm

      helt klart uten dødningshodet!!! Men er bare så fascinert av hvor bra den er laget!!! Nå gjelder det bare å finne en tatoveringsartist som kan lage den bra!

  2. 14.11.09 5:42 pm

    Jeg elsker tatoveringer, jeg har en selv 😀 En rose og et hjerte. Og jeg har lyst på fler…

  3. 14.11.09 8:41 pm

    Jeg likte dødningehodet, jeg! Er selv veldig glad i tattoveringer og annen kroppskunst (har en del piercinger selv, men tattoo kommer!). Go for it! 🙂

    • Lisa permalink
      14.11.09 11:39 pm

      liker dødningshodet, men vil nok ikke ha det på kroppen min. Er ikke helt meg! ikke nok ihvertfall! Har ingen piercinger selv. Ikke utenom ørene. Hvor jeg har tatt 3 av hullene selv 😛 fikk egentlig ikke lov av mamma, men jeg ville, og shit happens 😛

  4. Pia permalink
    22.11.09 9:31 pm

    Kult :p

Legg igjen en kommentar

