Skip to content

Dyrevennlige bloggere har begynt

08.11.09

liten Dyrevennlige bloggere er et prosjekt startet av Hilde Christina, og går i bunn og grunn ut på at vi som forbrukere skal tenke på hva slags produkter vi bruker og hvordan disse har blitt fremstilt.

Dyretesting er noe enkelte mener er nødvendig for at produkter skal være sikre å bruke og har pågått ganske lenge.Vi kan syns det er uetisk og forferdelig så mye vi vil, men det er vi som forbrukere som har tillatt denne slags oppførsel fordi vi fortsetter å kjøpe disse produktene.

PETA gjør en flott jobb, og de kan lage så mange kampanjer de vil, men det blir ikke før produsentene blir klar over at de faktisk taper penger på dyretesting at de stopper. Det er viktig at vi som forbrukere står sammen og ikke tømmer penger inn i disse firmaene, men heller satser på dyrevennlige produsenter, slik at de kan ta over ledelsen i markedet.

Etter min mening er Dyrevennlige bloggere en genial ide som gjør at fler blir klar over dette, og jeg er stolt over å kunne si at jeg fult og helt støtter og er med.

Trykk her eller på bildet for å komme til hovedsiden for Dyrevennlige Bloggere!

4 kommentarer leave one →
  1. 08.11.09 7:34 pm

    Sv: Haha, jeg vet ! Tipper det blir et par julegaver til mine venninner også 🙂 I år må jeg kjøpe julegave(r) til meg selv, hurra ! 😀

  2. 08.11.09 10:38 pm

    Å, så utrolig bra! Det bildet skal jeg ta på bloggen min!

    • Lisa permalink
      08.11.09 11:21 pm

      da går du inn på bloggen til Hilde Christina (bare trykk på logoen), sender hun en mail, og så er det bare å kjøre på. Alt står på hovedsiden til Dyrevennlige Bloggere!! 😀

  3. 09.11.09 3:04 pm

    SV: Ikke hundre prosent sikkert at jeg kommer meg til byen på lrødag men krysser fingrene og håper 🙂

Legg igjen en kommentar

