Skip to content

NY SERIE!!! Julebord sminke

07.11.09

Jeg tenkte jeg skal lage en videoserie med makeup som kan brukes på julebord! Med andre ord, mye festlig (haha) sminke!! Typiske elementer blir rødt, blått, lilla og glitter!!! Det er bare å si ifra hvis du har en kjole, men ingen sminke. Jeg skal selv på 3 julebord (eller 2, men det ene er over en hel helg), så jeg vet hvordan det føles!

På slutten kommer juleaften og nyttårsaften!!!

2 kommentarer leave one →
  1. 07.11.09 3:46 pm

    sv: Ikke sant. Den er så fantastisk den filmen. Hver gang jeg ser den krangler jeg med meg selv om hvilken «historie» jeg liker best. Og jeg tror jeg må være enig med at den med keira knightley er fantastisk, men også den med han lille gutten, og den med han som frir til hun utenlandske damen og lærer seg språket…. Helt fantastisk film🙂

  2. Pia permalink
    22.11.09 9:32 pm

    Ja det hadde vert Konge!❤

Legg igjen en kommentar

