Skip to content

Spørsmål?

03.11.09

Jeg ville bare si at dersom dere har noen spørsmål, ønsker eller vil at jeg skal gjøre en spesiell look til en anledning eller noe, er det bare å sende meg en mail på justlisa89@gmail.com eller legge igjen en kommentar på dette (eller et annet innlegg)
Looks kan være alt fra for en spesiell øyenform, øyenfarge, eller bare en helt gal look for hele ansiktet! 🙂

4 kommentarer leave one →
  1. 04.11.09 8:51 am

    SV: Oi, tre for to. Like it 🙂 Elsker bøker 🙂
    Hvilke bøker kjøpte du da? 😀

    • Lisa permalink
      05.11.09 10:12 am

      Kjøpte tre bøker fra House of night serien, og tre bøker fra True Blood serien 😛 har en ting for vampyrer

  2. Pia permalink
    22.11.09 9:34 pm

    Hei har du noen tips om hvor jeg kan kjøpe brae deep linere? vet om mangen men jeg vet ikke helt hva jeg skal ta :s

    • Lisa permalink
      24.11.09 10:26 pm

      deep linere??? lip liner eller eyeliner?? skjønner ikke helt 😛

Legg igjen en kommentar

