Skip to content

Jeg har noe å dele..

03.11.09

pengerjeg er dårlig med penger! Det er ikke det at jeg ikke har penger, men på et eller annet vis er det noe veldig galt med prioriteringene mine. Veske eller regning,veske eller regning.. Veske! ja.. ikke noe jeg er stolt av for å si det sånn.. må sette opp et budsjett ASAP!

Så nå sitter jeg her å ringer Invoicia for å finne ut hva som er betalt og ikke (ja, jeg har to). Her er jeg, en ærlig, dum sjel som prøver å unngå betalingsanmerkning og så må jeg nr1 sitte å høre på den dårligste ventemusikken I VERDEN og nr2 sittet her i 15 min… jævler. De burde ha litt fler telefonoperatører og en DJ eller noe til å styre musikken… oh.. og musikken er Imagine.. John Lennon. Fin sang det, men de første 15 sekundene blir man ganske lei av etter 20 ganger.

Dette har ikke noe med sminke å gjøre, men frustrasjonen må ut! (de var forresten veldig raske når man først kom igjennom da.. til deres forsvar)

One Comment leave one →
  1. Pia permalink
    22.11.09 9:48 pm

    Fy fader jeg vet hva du mener :s

Legg igjen en kommentar

